fredag 20 januari 2012

Ops.

OJ OJ OJ OJ.
Det va väldigt länge sedan jag skrev sist.
Det har varit jul, nyår o några veckor till på nya året.

Julen firade vi hemma hos mamma o pappa o hela familjen. (12 pers). 
Jag fick ett halsband, ett armband, mjukisbyxor, en bok, presentkort på väla o Ikea, en chokladask.
Smokie fick en massa ben.
Z fick en parfym, mjukisdress, presentkort på dressman o på Ikea han också.

På Ikea köpte han ett nytt datorbord o jag köpte en helkroppsspegel.

På nyår var jag o Smokie hemma hos mamma o pappa bara för det va Smokies första nyår, men han brydde sig inte om raketerna. 

Förra veckan var jag o Smokie i Bruce skogen torsdag till söndag. På lördagen när vi gick från hänget gick han bakom mig hela vägen tillbaka till bilen.  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar